bezpłatnie w ramach pakietu
Liczone jako dwa dokumenty; w przypadku znacznej części dokumentów w walutach obcych cena za pakiet może wzrosnąć
ustalana indywidualnie
ustalana indywidualnie (od 20 zł)
150 zł
ustalana indywidualnie (od 200 zł/pracownik)
Dodatkowe koszty związane z opóźnionym przekazywaniem dokumentów księgowych:
Jeżeli dokumenty księgowe zostaną dostarczone po 10. dniu miesiąca (od 10. do 14. dnia miesiąca) |
+10% do stawki podstawowej |
Jeżeli dokumenty księgowe dotrą po 15. dniu miesiąca (od 15. do 17. dnia miesiąca) | +40% do stawki podstawowej |
Jeżeli dokumenty księgowe zostaną dostarczone po 18. dniu miesiąca (od 18. do 20. dnia miesiąca) | +75% do stawki podstawowej |
cena ustalana indywidualnie
Inne dodatkowe czynności księgowe wyżej niesklasyfikowane
Dodatkowe koszty związane z opóźnionym przekazywaniem dokumentów księgowych:
Jeżeli dokumenty księgowe zostaną dostarczone po 10. dniu miesiąca (od 10. do 14. dnia miesiąca) |
+10% do stawki podstawowej |
Jeżeli dokumenty księgowe dotrą po 15. dniu miesiąca (od 15. do 17. dnia miesiąca) | +40% do stawki podstawowej |
Jeżeli dokumenty księgowe zostaną dostarczone po 18. dniu miesiąca (od 18. do 20. dnia miesiąca) | +75% do stawki podstawowej |
Inne dodatkowe czynności księgowe wyżej niesklasyfikowane
|
ustalana indywidualnie (od 200 zł/pracownik)
40 zł |
|
|
bezpłatnie w ramach pakietu
ustalana indywidualnie (od 20 zł)
70 zł |
Korekta deklaracji VAT niezawiniona przez biuro rachunkowe (np. dostarczenie dokumentów po terminie)
|
Złożenie informacji uzupełniającej do ZUS/US na prośbę zleceniodawcy
|
cena ustalana indywidualnie |
cena ustalana indywidualnie (od 20 zł) |
150 zł |
|
|
cena ustalana indywidualnie (od 200 zł/pracownik) |
|
|
+20 zł / środek trwały (w momencie przyjęcia ŚT do księgi) |
Wprowadzenie środka trwałego do użytkowania i utworzenie planu amortyzacji podatkowej
Liczone jako dwa dokumenty; w przypadku znacznej części dokumentów w walutach obcych cena za pakiet może wzrosnąć
Księgowanie transakcji zagranicznych (m.in. księgowanie faktur zagranicznych w walutach obcych, różnic kursowych itp.)
40 zł
Sporządzenie deklaracji VAT-UE (w przypadku dokonywania transakcji na terenie UE) - podatnicy VAT-UE (pakiet 1)
bezpłatnie w ramach pakietu
Wyliczenie zobowiązań z tytułu składek ZUS dla prowadzącego firmę (w tym złożenie deklaracji ZUS-DRA) |
bezpłatnie w ramach pakietu
Wyliczenie zaliczki na podatek dochodowy (PIT)
Rozliczenie roczne składki zdrowotnej
70 zł
cena ustalona indywidualnie (od 20 zł)
Korekta deklaracji VAT niezawiniona przez biuro rachunkowe (np. dostarczenie dokumentów po terminie)
Złożenie informacji uzupełniającej do ZUS/US na prośbę zleceniodawcy
150 zł
Przygotowanie zeznania rocznego z tytułu PIT
cena ustalana indywidualnie (od 200zł/pracownik)
Obsługa kadrowo-płacowa ZUS pracownika (wyłączając posiadacza firmy) - naliczenie listy płac
+ 20 zł / środek trwały (w momencie przyjęcia ŚT do księgi)
Wprowadzenie środka trwałego do użytkowania i utworzenie planu amortyzacji podatkowej
dokument w walucie obcej liczony jest jako 2 dokumenty; w przypadku stałych transakcji w walutach obcych stanowiących znaczną część obrotów firmy stawka podstawowa pakietu może wzrosnąć
Księgowanie transakcji zagranicznych (m.in. księgowanie faktur zagranicznych w walutach obcych, róźnic kursowych itp.)
40 zł
Sporządzenie deklaracji VAT-UE (w przypadku dokonywania transakcji na terenie UE) - podatnicy VAT-UE
bezpłatnie w ramach pakietu
bezpłatnie w ramach pakietu
Wyliczenie zobowiązań z tytułu składek ZUS dla prowadzącego firmę (w tym złożenie deklaracji ZUS-DRA)
Wyliczenie zaliczki na podatek dochodowy (PIT)
bezpłatnie w ramach pakietu
Wyliczenie wysokości zobowiązania z tytuły podatku VAT i złożenie deklaracji JPK VAT
Inne czynności (ceny netto)
Dla nowych klientów pierwsze trzy miesiące 30% taniej!
(cena / miesiąc)
Liczba dokumentów | Cena |
do 10 dokumentów | 260 zł + VAT |
11-30 dokumentów | 290 zł + VAT |
powyżej 30 dokumentów | ustalana indywidualnie |
(cena / miesiąc)
Liczba dokumentów | Cena |
do 10 dokumentów | 275 zł + VAT |
11-30 dokumentów | 300 zł + VAT |
powyżej 30 dokumentów | ustalana indywidualnie |
LATARNIK FINANSOWY Adam Skorupski
tel. +48 578 130 995
e-mail: adam.skorupski@latarnikfinansowy.pl
NIP: 1133079627 REGON: 523837701
Napisz sms, wiadomość e-mail lub zadzwoń.
Preferowana godzina kontaktu telefonicznego: 9:00-21:00 (pon-pt), 12:00-20:00 (sobota)
Nie możesz w tych godzinach? Napisz - oddzwonię. Umówimy się na dogodny dla nas wspólnie termin.